вторник, 4 март 2014 г.

От Егейско до Йонийско море - планове

Стана така - имах големи и хубави планове за продължаване на обучението ми по ветроходство и управление на яхти. Бях измислил всичко. Щях да се обадя на Статис и за си резервирам за някой от ранните курсове. Даже Катя се беше съгласила да ходим заедно. Очертаваше се много добро преживяване!

За нещастие бях споменал за това и на г-н Шакев. И той веднага излезе с неустоимо предложение - яхта за 4-ма за умопомрачителната цена от 650 евро за седмица. От 21-и юни. Уловката е, че я взимаме от Лаврио (до Атина), а трябва да я върнем на Лефкада.

Много ми хареса идеята. Първо, ще сме малко хора. Второ, Катя отдавна иска да ходим в Йонийско море. Не сме припарвали никога. Аз все се дърпам, защото, без да имам достатъчно информация, винаги съм си представял, че е по-кротко море. Пък аз нямам нищо против малко по-големите вълни. Т.е. по-добра възможност от тази на дали ще имаме!

Най-якото обаче е маршрута. Ще трябва да минем през Коринтския канал, който не е за пропускане! Дълъг 4 морски мили (6,4 километра), широк малко повече от 20 метра, заграден от скали от двете страни, високи на места до 70 и повече метра. Само дотук звучи забележително!

Историята на канала е не по-малко интересна и дълговечна. Ще се опитам да дам събера повече информация тук.

Относно организацията, трябва да решим логистичния проблем, но за това и за всички други въпроси - тепърва.

* Снимката е взета от http://bg.wikipedia.org/wiki/Коринтски_канал

Няма коментари:

Публикуване на коментар